Kavárny • okr. Kladno a okolí

Avanti Hotel ****

Nově zrekonstruovaný hotel v Brně nabízí 90 dvoulůžkových pokojů a 8 apartmánů. Součástí hotelu jsou 2 restaurace, bar s bowlingovými dráhami, wellness a rozsáhlé konferenční prostory vhodné k pořádání meetingů, kongresů, rautů, firemních i soukromých večírků …

209 kmBrno - Ponava, Střední 549/61

OTEVŘENO (nonstop)

Autocamping Hluboký

Ubytování a stravování v autokempu. Pro ubytování je 33 chatek se 4 lůžky a 10 chatek s 3 lůžky. Všechny chaty jsou jednoduše vybavené, vytápěné pomocí akumulačních elektrických ohřívačů. Kromě toho je možné ubytování v 19 sudech pro dvě osoby a jednom …

Café Gape – pražírna a eshop s kávou

Rodinná pražírna kávy. Znalci kávy u nás nejraději nakupují oblíbené směsi espresso a modesto, výběrové kávy z Kolumbie nebo jednodruhové kávy z Brazílie, Kuby, Mexika, Kolumbie, Guatemaly nebo Salvadoru. Produkce pražírny Café Gape myslí na ty, kteří hledají …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

OLIVO & CO.

Pravá italská restaurace s domácími produkty (gnocchi, pizza, deserty, zmrzliny). Všechny italské ingredience, vína a kávu z regionu Trento si sami dovážíme. Nabízíme snídaňové menu, denní menu, večeře a rozvoz pizzy. Možnost posezení na letní zahrádce. …

Hotel & Cafe-bar GARNET

Ubytování ve dvoulůžkových pokojích a apartmánech s vlastním sociálním zařízením, TV a připojením Wi-Fi. Apartmá je vhodné například pro rodinu s dětmi. Do všech pokojů je možnost zapůjčení dětské postýlky. Možnost příjemného posezení v baru a na venkovní …

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

Penzion Elektra

Ubytování ve dvoulůžkových pokojích s možností přistýlky, nabízíme také rodinná apartmá. Každý pokoj má svou terasu nebo balkon s nádherným výhledem, vlastní koupelnu s vanou nebo sprchou, ledničku, rychlovarnou konvici, kávový a čajový servis a LCD …

CUKRÁŘSTVÍ PUDILOVI

Provozujeme cukrárnu, kavárnu a vyrábíme zákusky a zmrzlinu. Naši zákazníci mají možnost každý den posnídat kromě dezertů a zákusků také domácí moučníky našich babiček, s kávou, čajem či kakaem. Můžeme nabídnout i slané výrobky, pro ty, kteří nemají zrovna …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

Kavárna Staré Kladno

Nabídka teplých i studených nápojů a jídel včetně dezertů.

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)

Celicafé

Provozujeme kavárnu, teplé, studené nápoje, snídaně, denní menu, zákusky, obložené bagety, tousty, WI-FI. Bezbariérový přístup. Vstup možný i se psem.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:00)

Kavárna Double Cafe

Kavárna nabízí snídaně, polévky, saláty s masem, steaky, různé druhy kávy, horké čokolády, vína, alkoholické i nealkoholické koktejly, točené pivo a další nápoje a občerstvení

Esperanza

Provoz kavárny a cukrárny. Nabídka kávy, koktejlů, palačinek, toustů, dortů. V letním období možnost venkovního posezení.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Cafe Bar Top

Provozujeme kavárnu a pořádáme akce s živou hudbou. Nabízíme alkoholické i nealkoholické nápoje, pivo, aperitivy, dezerty, bagety a toasty.

OTEVŘENO (Zavírá v 23:00)

Caffe cappe

Provoz nekuřácký kavárny s nabídkou palačinek, vaflí, domácích dezertů, čokolády a kávy. Vhodné pro maminky s dětmi. K dispozici je dětský koutek.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:30)

Kavárna Bez konce

Divadelní kavárna nabízí široký výběr káv značky Lavazza, čajů Dilmah, kvalitních vín i domácích dezertů. Součástí je dětský koutek, zahrádka, krb a knihovna. Pořádáme rozhovory se známými osobnostmi, čtení z dětských knížek, recitály, koncerty. V kavárně …

Kavárna Wilson

Provoz restaurace nabízející výběr minutkových jídel, salátů, dezertů či míchaných nápojů. Zajišťování rozvozu jídel.

Bambuča kafe

Provozujeme kavárnu a cukrárnu. Nabízíme minidezerty, dětské, modelované, svatební i klasické dorty, snídaně, různé druhy kávy, čajů a kakao.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:30)